Schöffel

Schöffel

Společnost Schöffel Sportbekleidung GmbH sídlí v bavorském Schwabmünchenu a je jednou z předních firem v oblasti outdoorového, lyžařského a cyklistického oblečení v německy mluvících zemích. Již více než 200 let je jméno Schöffel synonymem kvality, spolehlivosti a inovací. Rodinný podnik, který byl založen v roce 1804 a nyní jej vede Peter Schöffel jako sedmá generace rodiny, zaměstnává více než 200 lidí a je nejstarším výrobcem outdoorového oblečení na světě.

O značce

Schöffel stoprocentě není značkou pro zbabělce. Naopak doprovází a obléká ty, kteří hledají zdravou rovnováhu mezi intenzivním pracovním životem a sportovním trávením volného času. Příroda je pro ně místem, kde znovu dobíjejí baterky a nabírají nové síly, kde společně s přáteli a rodinou objevují sami sebe.

Schöffel výrobky se řídí touto filozofií. Outdoorové a lyžařské oblečení Schöffel se soustředí na to, co muži a ženy venku skutečně potřebují: nejvyšší stupeň volnosti pohybu, funkčnosti a ochrany za každého počasí.

Společnost Schöffel má více než 200 let zkušeností ve svém oboru a je jedním z nejstarších rodinných podniků, které v Bavorsku stále existují. Přežili světové války, recese i nástup globálních značek, což dnes už něco znamená. Znamená to, že základy jejich podnikání a jejich hodnoty jsou pevné, a proto jsou ve svém oboru dodnes špičkou.

Historie značky

Georg Schöffel začal podnikat ve výrobě punčoch. První rozmach podniku nastal, když se Georgův syn Josef vrátil z války a získal finanční odměnu, kterou investoval do výroby punčoch. Po druhé světové válce přešel podnik do rukou Huberta Schöffela poté, co jeho starší bratr Ludwig zemřel ve válce. Hubert měl jasné nápady a nechal postavit zcela nový obchod s oděvy. Obchod byl úspěšně otevřen v roce 1960 a vedla jej Hubertova manželka Lydia. Nebyl to však jeho jediný úspěšný podnik, v roce 1961 koupil továrnu na lederhosen ve Schwabmünchenu a začali vyrábět pánské a dětské kalhoty, které se v té době staly jejich druhým nejoblíbenějším produktem. V roce 1967 se Hubert rozhodl investovat do nové továrny, jejímž cílem bylo vyrábět technické sportovní oblečení. Toto rozhodnutí se ukázalo jako správný krok a do roku 1975 si společnost Schöffel vydobyla vedoucí postavení na trhu s kalhotami, kabáty a turistickým oblečením.

Na konci 70. let se na trhu objevily nové technické tkaniny, mezi nimiž byla i voděodolná membrána GORE-TEX®. Zpočátku vzbuzoval GORE-TEX® u zákazníků a výrobců obavy o kvalitu a mnozí se rozhodli jej nepoužívat. Nicméně společnosti Schöffel a GORE-TEX® měly stejnou vizi a společně se snažily o její správné využití. 

Z čista jasna se společnost Schöffel zavázala k výrobě 24 000 kabátů s použitím GORE-TEX®, což byl razantní krok, ale risk se vyplatil. Prodeji se dařilo a některé modely se dokonce vyprodaly úplně. 

Tím začal velmi silný vztah mezi společnostmi Schöffel a GORE-TEX®. V roce 1986 do společnosti nastoupil Peter Schöffel, který v 90. letech převzal vedení a dnes je Schöffel předním výrobcem technicky dokonalého lyžařského a outdoorového oblečení.

Technologie

4D BODY MAPPING je konstrukční princip založený na tělesných zónách, sportech, úrovních aktivity a povětrnostních podmínkách. Oblečení Body mapping se skládá z neustále se měnící kombinace materiálů a technologií, která v některých oblastech ukládá teplo, optimálně uvolňuje vlhkost a kombinuje ideální volnost pohybu s dokonalou ochranou před nepříznivým počasím. Body mapping nabízí přidanou hodnotu v podobě sucha, dobré ochrany a nejlepšího výkonu při všech aktivitách a za každého počasí.

VENTURI je uzavřená membrána bez otvorů nebo pórů, kterými by mohla pronikat voda nebo vítr. Membrána VENTURI je umístěna mezi svrchní tkaninou a podšívkou a kombinuje se s nejrůznějšími svrchními tkaninami, aby vyhovovala konkrétnímu použití. V závislosti na modelu se při výrobě používá dvouvrstvý nebo třívrstvý laminát. Nejvýjimečnější vlastností VENTURI je vynikající pocit, díky němuž je úžasně měkká na nošení. Membrána VENTURI dostává i další modifikace, které byly vyvinuty speciálně pro různé povětrnostní podmínky. VENTURI by Schöffel se dále dělí na VENTURI Softshell, Stretch a VENTBREAK.

S.Café® je technický vláknový kompozit z polyesterových vláken. Kávový olej se získává z kávové sedliny, odpadního produktu, který zůstává při přípravě kávy tradiční metodou. Tento olej se pak mísí s granulátem, který je v podstatě tekutinou pro odstřeďovací trysky. Polyester získává díky této speciální technologii lepší vlastnosti, jako je optimalizovaná neutralizace zápachu a přirozený antibakteriální účinek. Příze S.Café® se pak vyrábí z kapaliny ze spřádací trysky a používá se k výrobě tkanin, které tvoří základ při výrobě oděvů.

S ''ich bin raus'', společnost podtrhuje svůj nárok na vysokou kvalitu pro nadšené outdoorové sportovce, kteří rádi tráví svůj volný čas v přírodě a chtějí kvalitní a spolehlivé prémiové oblečení. Zaměření na udržitelnost je v DNA společnosti Schöffel, a to jak uvnitř firmy, tak u jejích výrobních partnerů po celém světě. Společnost je členem nadace Fair Wear Foundation a již osm let je držitelem statusu Fair Wear Leader, který prokazuje obzvláště vysokou úroveň sociální angažovanosti. Schöffel je také členem Aliance pro udržitelný textil a partnerem systému Bluesign. 

Produktové řady
Prodejci Produkty
81 produktů
Přihlášení zavřít